onsdag 13 juni 2012

På måndag lägger jag mig under kniven :o

Dagens tur till Nacka resulterade i en operationstid på måndag!!! Jag blev erbjuden en op tid imorgon (pga ett återbud), men det kändes lite för hastigt! Jag måste få hem lite hjälpmedel och ordna med lite logistik här hemma :o

Personalen var supertrevlig och jag känner mig skapligt lugn inför måndagen. Kontaktade sjukgymnastiken här i Västerås för att ordna med "allt", men tyvärr ringde inte "ansvarig" sjukgymnast idag - hoppas hon hör av sig imorgon :)

Nu lite slappa efter en intensiv dag som avslutades med avslutningsmiddag för våra 9:or. Många lärare/personal var med och därmed gick matservering och fix o trix enkelt och smidigt! Bra gäng vi har på skolan! Och vilka underbara 9:or - det blir nog många tårar på fredag då det ska delas ut betyg och kramas :)

Nu fussball :) /Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar