torsdag 21 juni 2012

Hemma!

Så skönt att vara hemma igen efter operationen! Benet känns som en klump, men nu kan det bara bli bättre! Längre inlägg om mina dagar på sjukhuset kommer inom kort. Just nu är jag trött och behöver vila.

Imorgon är det midsommar och den kommer inte att bestå av hoppande grodor iaf ;) Lilltjejen är här - hon cyklade över från sin far innan jag kom hem. Hon ordnade med en fin överraskning: glass med mango och välkommen-hem-skyltar. Sötaste ungen! Vuxna Sonen kommer i eftermiddag och Vuxna Dottern imorgon. Jag bunkrade upp med mat innan jag åkte till Nacka, så allt finns hemma (hoppas jag). Pga mina dåliga blodvärden, bad jag mina föräldrar åka förbi en affär och köpa jordgubbar och persilja.

Jag skriver mer en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar