fredag 18 maj 2012

Trött på att vänta på besked!

Nu är jag riktigt trött på att vänta! För en tid sedan fick jag besked från Västerås Sjukhus att de inte har resurser att operera före sommaren och fick därmed erbjudande om operation vid ett annat sjukhus (Löwenströmska eller Nacka Närsjukhus). Taget! Jag skickade in svaret 3/5 och fick kallelse till Nacka. Tyvärr krockade datumet med en planerad operation av Lilltjejens armbåge och därmed fick jag lämna återbud :( Nytt datum för läkarbesök: 13/6. Jag skulle vilja komma tidigare och har därför ringt och ringt... Idag kom jag fram och fick en telefontid 9.10...nu är klockan 12.06 och jag har inte hört något ifrån dem! Ringde igen och fick besked om att deras telefontid är full... Måste vara långa samtal eftersom jag ringde 8.30 fick tid 9.10... :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar